måndag 8 oktober 2012

I love mondays!

Skönt med måndag! Jag e nog inte som dem flesta andra men jag gillar
faktiskt måndagar:) I fredags blev d ett löppass på kvällen o sen bjöd
Kicki hem mig på tortilla pizza jättegott inte provat d förut. Men jag
gjorde sorti ganska tidigt var rätt trött så att dem andra fick fortsätta kvällen.

På lördag hälsade jag på en kompis på frösön o hans kvinna.Sen blev d mest
tv tittande. Tyvärr som vanligt mest skit på tvn.

Söndag tog jag bilen o for iväg tidigt till Näcksta o hälsade på far. Blev lite
mysig frukost där.På kvällen blev d ytterligare ett löppass o sen bara vänta
in den ljuvliga måndagen:)

Idag ska vi se om vi kan få klart med dem sista sponsorerna så att vi kan
börja trycka upp affischerna till Kirikogalan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar