fredag 21 september 2012

Fredag på skolan


Tja d var ett litet tag sen jag var här kanske beror d på att jag har bloggfobi:) Har precis löst ett korsord med en vän här på skolan så att hon kan vinna en grovdammsugare. Imorse när jag slog på tvn så suckade jag stort d var värsta nyheten om jesus, att han hade en flickvän. Jag som humanist o ateist tyckte sådär om inslaget.

Jag e hundvakt åt tekla nu världens goaste hund.
För övrigt så brukar jag ta hand om vänners hundar,
rasta dem osv.

Ikväll blir d nog ett löppass o kika på tvn o sen vette fan.




3 kommentarer:

  1. Ser att du hade det fullt upp på skolan.

    SvaraRadera
  2. Veckans blogg vinnarna + ny omgång!
    Delta gärna igen :-D
    -> http://linnhahne.blogg.se/2012/september/veckans-blogg-1-2.html#comment

    SvaraRadera
  3. Hej! Nu finns vinnarna av veckans blogg uppe! Vann du inte, så får du gärna vara med igen här: http://mallemusic.blogg.se/2012/september/veckans-blogg-1-2.html :D
    (Glöm inte att läsa vad du kan göra för större chans att vinna!)

    SvaraRadera